2010. január 26., kedd

Tudatos légzés

BEVEZETÉS A TUDATOS LÉLEGZETBE

Dr. Norma Delaney-től

A Te Tudatos Lélekzeted kitárja az Új Energiás Létezés kapuját. A hagyományos légzés az embereket megrögzíti a túlélő üzemmódban. A hagyományos légzés az elmére irányítja a figyelmet, a vállakra, a mellkas felső részére, a nyakra, amelyek a félelem gócpontjai, gyűjtőpontjai.

Fogadd be a Lélekzetet, amelyet az orrodon keresztül irányítasz s kövesd a testet nedvesítő, tápláló utazást. Ez a Lélekzet nedvességet juttat a test belsejébe. Ahogy a Tudatos Lélekzet a hasba érkezik, a te középpontodba, felébreszti a kapcsolatot a Lélek és a testi szinten létező ember között. Ez felébreszti az érzékelés képességét. Az érzékelés erőteljes intuitív képessége a felébredt embernek.

Az érzékelés a kapu az érzelmekhez és az Életbe. Az érzelmi hullámvasutak nem segítenek az érzelmek világában. Csupán a régi energia félelem ösvényei, félelem, és túlélés. Az érzékelés az a tapasztalat, amely megadatik nekünk, ha készen állunk rá, hogy hagyjuk magunkat a Szellemi / Lelki Önvalónk által vezetni, az elme berögzült félelmei helyett.



Számos légzésfajtát tanítanak: szülést segítő légzést, jógalégzést, atlétikai ritmusos légzést, és egyebeket. A Lélekzet, amelyet Tobias, St.Germain ajánl újra és újra, amelyet Garret és Én is gyakorlunk, az a fajta Lélekzet, amelyet Kuan Yin tanított nekem. Ez a Lélekzet az integráció célját szolgálja. A Lélekzet az egyedüli eszköz, amit alkalmaztunk egy olyan embernél, akit identitás zavarban szenvedő többszörös személyiségnek diagnosztizáltak. A Lélekzetet használtuk arra is, hogy Kuan Yint élő megtestesülésben integráljuk.

Fogadd el a Tudatos Lélekzetet, függetlenül attól, hogy hány éves vagy. Az integráció utazása az Élethez vezető utazás. A Tudatos Élet valóban az az út, amelyet a Mesterek járnak. A Tudatos Lélekzet az Új Energia Útja az Új Mester számára.

Dr. Norma Delaney útmutatásai alapján

  1. Feküdj hanyatt, lehetőleg valami puha felületen, és takard be magadat egy világos pléddel. Hajlítsd be a térdedet, és távolítsd el egymástól a két lábadat úgy 20 cm-rel. A lábujjaid nézzenek felfelé. Engedd ellazulni a gerincedet hosszanti irányban.
  2. Vizsgáld át a testedet, érzel-e valahol feszültséget? Minél jobban engedd beleolvadni a testedet abba, amin épp fekszel.
  3. Kísérd figyelemmel a légzésedet, és helyezd a kezedet arra a területre, ahol a köldököd található. Lélegezz be és lélegezz ki. Figyeld meg, hogy a mellkasod felső részébe lélegzel-e, vagy valóban a hasad mozog? Azok az emberek, akik idegesek, szaporán veszik majd a levegőt. Felszínesen pihegnek majd a mellkas felső részébe.
  4. Helyezd mindkét kezedet gyengéden a hasadra. Lélegezz be lassan, és mélyen az orrodon keresztül, ebbe a területbe. Figyeld meg, miként emelkedik a hasad, és miként süllyed minden egyes belégzéssel. A mellkasodnak alig szabad mozdulnia, vagy egyáltalán nem.
  5. Folytasd a belégzést az orrodon keresztül, és a kilégzést szintén az orrodon vagy a szádon keresztül. Ez legyen olyan egyszerű, és erőfeszítés nélküli, ahogyan a babák lélegeznek.
  6. Lélegezz úgy 5-10 percen keresztül, naponta egyszer vagy kétszer. Lélegezhetsz a hasadba miközben állsz valahol, vagy vezetsz, vagy sétálsz. Néhány hét gyengéd gyakorlás után, növelheted a gyakorlások időtartamát.
  7. Minden egyes légzés sor után, figyeld meg ismét a testedet. A gyakorlat végén figyeld meg / vesd össze, miként érzed magadat most és hogyan érezted magadat az elején?
  8. Ha megengeded, hogy ez program az új légzéseddé váljon az életedben, észre fogod venni, mennyivel ellazultabbá válik a tested és te magad is.
Bővebb információ az Új /Tudatos / Lélekzetről : New Breath
(Az amerikai www.newbreath.net oldalról fordította: Szénási Kata)