2012. január 21., szombat

Arctorna Gyakorlatok, ha van kedve kipróbálni...

Gyakorlatok, ha van kedve kipróbálni...

 Gyakorlatok, ha van kedve kipróbálni...
De vigyázzon !
  • Az arctorna csak akkor eredményes, ha a tréning minden izmot megmozgat, hogyha az egyik izomcsoportot fejleszti, akkor a többit is edzenie kell, mert különben asszimetriát alakít ki az arcán
  • A feladatokat mindig maximális erőbedobással végezze, mintha az élete függne ettől. Tehát ami most következik az nem több mint egy kis ízelitő !
Ízelítő a gyakorlatokból...
  1.    "A fontos ember"     
    A tenyerével takarja le erősen a homlokát, majd ráncolja a homlokbőrét. Számoljon húszig, azután lazítson, majd újra feszítsen.
    Ismételje a gyakorlatot négyszer.
  2. "Szörnyella de Frász"                                   
    Nézzen fölfelé és emelje az alsó szemhéját egészen magasra. Tartsa addig amíg elszámol húszig, azután engedje el.
    Háromszor ismételje meg a gyakorlatot.
  3. "Erős János"                                                
    Nyomjuk erősen hátra a homlokunkat a tenyerünkkel, de a homlokunk sincs
    fából, visszaadja a kölcsönt! Küzdelem alakul ki, amelyben a megfeszülő
    nyakizom győz! Ismételjük meg a feladatot 20-szor.
  4. "Feszítsd meg a bajszod!"                            
     Láttak már ráncos bajszú férfit? Ugye hogy nem! Tudják, hogy mi a titok? A
    borotválkozás! Feszítsék meg a bajszukat ugyanúgy, mint a párjuk
    borotválkozás közben. Ha nem sikerül azonnal, ne keseredjenek el! A férfiak
    úgyis mindent jobban tudnak, boldogan adnak majd tanácsot! 20-szor
    ismételjék meg a feladatot!
És mindeközben lazítson, lazítson, lazítson !