2012. november 15., csütörtök

Ricinusolaj, szemek, álmatlanság| jomtom.hu

Ricinusolaj, szemek, álmatlanság| jomtom.hu

Ricinusolaj alkalmazásai - 4. rész


"Semmilyen kettős vakteszt, vagy placebo hatásvizsgálati tanulmány nem készült, mégis van bizonyíték, hogy tudományos.

Klinikai bizonyítékokkal
.



Ricinusolaj - szemek és álmatlanság


"Egész életem során száraz szemeimmel küszködtem. Túl szeles vagy hideg időben azonnal elkezdtek könnyezni. Hallottam valakitől, hogy lefekvés előtt 1-2 csepp ricinusolajat cseppent a szemeibe. Kipróbáltam. Az első néhány éjszaka kissé csipte a szemeimet, de amikor becsuktam, azonnal megszűnt. Egy hét múlva eltűnt a probléma. A szemeim fehér része fehérebb, a kék világosabb lett!
Most úgy néznek ki, mint az 1 éves gyermek csillogó szemei. Csodálatos!
Szempilláim 1 hét alatt sűrűbbek és hosszabbak lettek."



"A szemhéjamon használom a ricinusolajat melegpakolás formában.
Csak hidegen préselt, sterilizált, gyógyszertári minőséget vásárolok.
1-2 cseppet használok mindkét szemembe. Lassú a változás, azonban egyre jobbnak érzem az állapotomat.

A-vitamint, beta-karotént zsírsav formában, B-vitaminokat használok.
A B6 segíti a magnézium beépülését. A magnézium segítségével termelődik az E-7 hormon, melyet prosztaglandinnak hívnak, és ez szükséges a könnyek létrehozásához. C és D3 vitaminokat is fogyasztok. A káliumot tekintik a legfontosabb ásványnak száraz szem tünet esetén, és általában nagyon alacsony a szintje ilyen állapotnál.
Rendszerint a kevés folát, C-vitamin és B6 fogyasztáshoz kapcsolódik a probléma, illetve a túlzott szénhidrát bevitelhez."


2012 március elején kezdtem alkalmazni a ricinus olajat éjszakára, mert az utóbbi időben nagyon szárazzá váltak szemeim. Nem csak a szárazság szűnt meg, azt is tapasztaltam néhány nap alatt, hogy a szemeim előtt úszó pontok eltüntek.
Általában 3-5 kis pont uszkált, most 1-2, színük világosszürke és sűrűségük is kevésbé zavaró. Semmi más nem okozhatta a javulást. Nem tudom, hogy bárki másnál ugyanez a javulás megtörténhet-e, én azonban folytatom a ricinusolaj használatát alvás előtt. "


"Nagyon sokszor használtam rózsaszín szemfehérje esetén. 1-2 csepp ricinusolajat cseppentettem mindkét szemembe naponta két alkalommal, és egy napon belül látható volt a javulás. 4-5 napig folytattam. A cseppentést követően homályosan látok, szinte alig csíp, ugyanakkor rendkivül nyugtató. A ricinusolaj baktériumellenes, gyógyító olaj."



Mély alvás


A ricinusolaj kiváló a mély- és pihentető alváshoz. Cseppenthető belőle 1 csepp a szemhéjra. Nem okoz problémát, ha a szembe kerül. Az ágyba kerülés pillanatában jön az elalvás. Akkor érdemes használni, ha az ember valóban készül az ágyba.
Ha csak 3-4 alvás a cél, nem érdemes használni, mert rendkívüli álmosság jelentkezik felkeléskor. Nyugtalan, ideges állapot esetén szintén érdemes lefekvés előtt használni.
Tökéletes, mély alvást biztosít, melyet a gyógyszerek nem tudnak ugyanígy segíteni. Oil

Belsőleg hűt és csillapító hatású a szervezetre. Indiában általános, hogy a fejbőrbe masszirozzák (más olajokkal együtt) és néhányat cseppentenek a szemhéjra, illetve a szemekbe is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése