2014. január 26., vasárnap

Alacsony pajzsmirigyszint - 1. rész

Alacsony pajzsmirigyszint - 1. rész

Alacsony pajzsmirigyszint - 1. rész

A pajzsmirigy valójában a T3 hormonnal működik. A
legtöbb orvos inkább a szintetikus T4-et írja fel. A nő ideje legnagyobb
részét az ágyon fekve tölti, és arra emlékezik, hogy valamikor fitt és
egészséges volt. És reménykedik, hogy a jövőben ismét olyanná válik. A
következő lépés az orvos által felírt antidepresszáns lesz. Ez a
szabványos kezelés a menopauzán túl levő nők számára.

Menopauza után - alacsony pajzsmirigyműködés

"Néhány éve azt mondták, hogy alacsony a pajzsmirigyműködésem és
szintetikus hormonpótlót írt fel az orvosom. Egy ideig működött, aztán
rezisztenssé vált szervezetem.  Okát folyamatosan kutatva úgy találtam,
hogy adrenalin szintem alacsony, és így nem működik a pajzsmirigy
kezelés. Kérésemre adrenalin gyógyszereket is felírt orvosom.

Egy
ideig megint jobban éreztem magam, visszaállt a T3 szintem, mely jó
dolog a termelődő T4-hez. De a sejtekben a T4 átveszi a valós T3 helyét,
így a hormonpótlás többé nem működik.

A pajzsmirigy a T3
hormonnal működik, azonban a legtöbb nőnek a szintetikus T4-et írják
fel.  Azt gondolják erről, hogy a szervezetben T3 formává alakul. 
Öregedő szervezetünknek egyre nehezebb a T4 átalakítása T3 formává.


T3-at szedtem és adrenalin gyógyszereket, napi 3 alkalommal, nagyon
alacsony dózisban, azért, hogy elinduljon saját hormontermelődésem.
Nagyon jól működött.


Egy évvel ezelőtt átváltottam nyers gyümölcsökre és zöldségekre, és hirtelen nem volt szükségem semmilyen gyógyszerre.

Boldog voltam, azt gondoltam, hogy szervezetem képes bármire, mert a megfelelő összetevőkkel tápláltam.

9
hónap gyógyszer nélküli életet követően orvosom azt mondta, hogy ismét
alacsony a pajzsmirigyszintem és vissza kell állnom T3-ra.

Azt
tapasztaltam, hogy energiám a csúcson volt, majd csökkent, de sokkal
energikusabb maradtam, mint körülöttem bárki. Csakhogy, ezt nem vettem
figyelembe.

Hirtelen, 6 évnyi soványság után, 3 hónap alatt 6 kg-t híztam.
Jelentősen eltértem eddigi táplálkozásomtól, és azt gondoltam, ez a hízásom oka. Valójában örülök a súlygyarapodásnak, de elég.

A történet folytatása.


Egy nő felhívott, és elmondta, hogy 25 kg túlsúlya van, ködös az agya, nem túl dolgozni és nincs energiája.
Amikor
azt mondtam, hogy valószínüleg alacsony a pajzsmirigyszintje, ezt
válaszolta: "Nem lehet, szintetikus hormonpótlón élek évek óta".

Nos, igen. Lehet, hogy évekig működött bizonyos pontig, de már nem használ.


A tesztek azt mutatják, hogy alacsony-normál a szintje, azonban a legtöbb orvos csak a számokat nézi.

A
nő lábon járó példája a klinikailag elfogadható pajzsmirigy funkciónak,
azonban a számok a valós életben nem szolgálják.  Példája annak, hogy
csináljunk bizonyos számokat elfogadhatóvá, másokat elfogadhatatlanná
úgy, hogy a beteget nem vesszük figyelembe."

A nő ideje
legnagyobb részét az ágyon fekve tölti, és arra emlékezik, hogy
valamikor fitt és egészséges volt. És reménykedik, hogy a jövőben ismét
olyanná válik. De az ágyból azt soha nem éri el.

Tudja, hogy
valami nem jó, Valószínűleg, a következő dolog az orvos által felírt
antidepresszáns lesz. A menopauzán túl levő nők számára ez a szabványos
kezelés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése